افزایش امتیاز در مصاحبه دکتری با چاپ کتاب

چاپ کتاب مصاحبه دکتری

امروزه شانس موفقیت و قبولی در آزمون مصاحبه دکتری با چاپ کتاب بسیار بالا رفته است. شاید بتوان یکی از اصلی‌ترین شروط موفقیت در مصاحبه دکتری را داشتن یک رزومه قوی و حضور قدرتمندانه در مصاحبه است. البته در بسیاری از کشورها شرایط مشابهی برای داوطلبان ورود به مقطع دکتری وجود دارد و نظر اساتید مصاحبه کننده به موفقیت و قبولی در آزمون بسیار مهم است.

شما برای موفقیت در آزمون دکتری می‌بایست نمره بالایی در مصاحبه کسب کرده و از سوی دیگر تاثیر مثبتی بر اساتید مصاحبه کننده داشته باشید. در ادامه از مزایای چاپ کتاب درتقویت رزومه و کسب امتیاز لازم در مصاحبه دکتری خواهیم گفت.

طبق تجربه داوطلبان آزمون دکتری، اگرچه از جمع ۴۰ امتیاز موجود در مرحله مصاحبه تنها ۴ امتیاز به تالیف یا ترجمه کتاب اختصاص دارد، اما بسیاری از اساتید تالیف یک کتاب را نشانه‌ی مهارت بالا و احاطه‌ی دانشجو بر مباحث علمی تلقی می‌کنند و گاهی به چاپ کتاب حتی وزن بیشتری نسبت به چاپ مقاله می‌دهند.

یکی از دلایل اصلی این امر چاپ بی‌رویه مقالات بی‌کیفیت و سطحی توسط موسسات و دفاتر فنی است. همین امر موجب شده تا اساتید اعتماد خود را به ارزش و اهمیت یک مقاله از دست بدهند.

از طرف دیگر چاپ کتاب نیازمند گذر از فیلترهای متعددی است و هر کسی نمی‌تواند به راحتی کتاب خود را به چاپ برساند. اخذ مجوزات مختلف در پروسه چاپ کتاب بیانگر همین مدعاست.

یکی از راحت‌ترین روش‌های تالیف کتاب برای مصاحبه دکتری، تبدیل پایان نامه به کتاب است.

با توجه با ماهیت پژوهشی پایان‌نامه می‌توان به عنوان یک منبع از آن بهره گرفت و کتابی مرتبط با رشته تحصیلی تالیف کرد. انجام این کار پیچیدگی‌هایی دارد اما کارشناسان انتشارات کتاب ریرا با درنظر گرفتن تمام جوانب و جزئیات تبدیل پایان نامه به کتاب را برای شما انجام خواهند داد.

روش کار بسیار ساده است. کافی است پس از عقد قرارداد فایل پایان نامه خود را در اختیار ما قرار دهید تا صفر تا صد کار تبدیل پایان نامه به کتاب را برای شما انجام دهیم.

جهت مشاوره تکمیلی می‌توانید در واتساپ یا تلگرام با شماره ۰۹۳۵۲۵۵۹۰۰۵ با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *