چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری | آخرین بروزرسانی ۱۴۰۲

چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری

چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری

چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری و افزایش امتیاز در مصاحبه دکتری، موضوع این مقاله از سایت نشر کتاب ریرا است.

تبدیل پایان‌نامه به کتاب، نگارش کتاب یا ترجمه کتاب برای  دانشجویانی که قصد شرکت در مصاحبه آزمون دکتری را دارند، یک مزیت بسیار عالی به حساب می‌آید. داوران مصاحبه، داشتن سابقه چاپ کتاب را به عنوان امتیازی ویژه برای داوطلبان در نظر می‌گیرند.

در این صفحه شما را با مراحل چاپ کتاب برای مصاحبه دکترا، آشنا می‌کنیم، پس اگر به هدف افزایش شانس خود در آزمون و مصاحبه‌ دکترا هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در مسیر ورود به مقطع دکتری، پس از قبولی در آزمون کنکور دکترا فرصت کمی وجود دارد و داوطلبان می‌بایست رزومه مطلوبی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود در دوران تحصیل آماده کنند.

یکی از اولین سؤالاتی که برای داوطلبان ورود به مقطع دکتری وجود دارد این است که آیا چاپ مقاله برای تقویت رزومه علمی – پژوهشی امتیاز بیشتری دارد و یا چاپ کتاب؟

اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، اگرچه امتیاز پژوهشی مقاله بیشتر است، اما چاپ کتاب، تاثیر بسیار مثبتی در دیدگاه داوران و اساتید مصاحبه‌کننده دارد. داشتن یک کتاب تألیفی، به منزله‌ی تخصص و سطح بالای علمی دانشجو است.

امتیازبندی آزمون دکتری

قبول شدن در آزمون دکتری ۳۰ امتیاز از ۱۰۰ لازم را برای داوطلب به ارمغان می‌اورد. از ۷۰ امتیاز باقیمانده، ۴۰ امتیاز مربوط به فعالیت‌های پژوهشی و ۳۰ امتیاز به سوابق تحصیلی و آموزشی داوطلب مربوط می‌شود. یکی از راه‌های چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری، چاپ کلیه پژوهش‌ها یا مقالات، در قالب یک کتاب است.

امتیاز مقاله نیز بین ا الی ۷ و امتیاز چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری ۴ است.

تأثیر مصاحبه در پذیرش دکتری

طبق تجربه کسانی که در آزمون مصاحبه دکترا پذیرفته شده‌اند، تأثیر جلسه مصاحبه ۵۰ درصد است و داشتن یک کتاب چاپ شده، جدای از برخورداری از ۴ امتیاز، تأثیر بسزایی در موفقیت در مصاحبه دارد.

تبدیل پایان نامه به کتاب

استخراج کتاب از پایان‌نامه‌ی مقطع کارشناسی ارشد شما، یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های چاپ کتاب است. شما می‌توانید صفرتاصد چاپ کتاب از پایان نامه خود را به نشر کتاب ریرا بسپارید تا در اسرع وقت تغییرات لازم بر روی پایان‌نامه انجام گرفته و به صورت کتاب به چاپ برسد.

ترجمه کتاب برای مصاحبه دکتری

یکی دیگر از راه‌های کسب امتیاز چاپ کتاب در مصاحبه دکتری، ترجمه کتاب است. در این روش می‌توانید یکی از کتاب‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود را انتخاب کرده و آن را ترجمه و به چاپ برسانید. ترجمه کتاب نیز علاوه بر امتیاز مصاحبه دکتری، رزومه کاری و تحصیلی شما را تقویت می‌کند. شما با ترجمه و چاپ کتاب، نشان می‌دهید که از دانش زبان انگلیسی بسیار خوبی برخوردارید و توانایی ترجمه متون و مقالات علمی را در زمینه تحصیلی و کاری خود دارید.

 

جهت مشاوره و سفارش چاپ کتاب می‌توانید از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *